Επίκουρη Καθηγήτρια στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. Κατέχει πτυχίο Επικοινωνίας και ΜΜΕ από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μεταπτυχιακό δίπλωμα σπουδών (M.Sc.) σε Integrated Marketing Communications από το Πανεπιστήμιο Northwestern (Chicago, USA) και Διδακτορικό Δίπλωμα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Άρθρα της έχουν δημοσιευθεί σε αναγνωρισμένα διεθνή επιστημονικά περιοδικά καθώς και σε συλλογικούς τόμους με κριτές και έχουν ανακοινωθεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα εταιρικής φήμης, διαφημιστικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων στο ψηφιακό περιβάλλον, customer experience, προσήλωσης του καταναλωτή, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, καθώς και σε θέματα κοινωνικού μάρκετινγκ.